Sunday 18 December 2011

AKU BERGELAR PENGANGGUR SEDIKIT TERHORMAT

sejujurnya aku lagi suka pegi sekolah .. eceehh ! poyo je ayat .. dah abes sekolah baru nak kata cam gni ..
huhu .. 


hah ,, tu dia logo pra-u Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Seth Yong Peng,Johor . cantikkan ? 
lepas je exam STPM aku rase kesepian . nak cari kerja masih belum ready la . yela , rase nk enjoy & rase perlu ruang untuk bernafas. nanti kalau dah mula ke alam pekerjaan banyak nak pikul tanggungjawab . kena marah dgn bos dah lain ceritanya . hoho .. macam2 la aktiviti yg aku buat kt rumah ni . antaranya :
1. MAKAN : ni mmg pekerjaan aku hari2 di rumah . rasanya dah mkin bertambah berat badan . huaaahaa T-T. kekadang aku rase dah bosan nak mkn . tp kang law x mkn sakit pulak . kan MAKAN UNTUK HIDUP, HIDUP UNTUK MAKAN .. ( ayat sesuka hati aku ) :)


   
2. ONLINE : budak kat atas ni mcm aku kn ? haha .. err.. bukan muka .. tapi perbuatan yg sama . hari2 aku dok mengONLINE gni la gayanya .. dusshh !! online cme bkak FACEBOOK . bosan la jugak . bkn buat ape pon .. setakat mengLIKE & komen2 status kawan2 .. tp tak apa .. yg penting boleh jgak aku hilangkan bosan kt umah ni .


3. TIDUR + DENGAR LAGU ..yg ni aktiviti aku yg last setelah 24jam berada di rumah. lagu2 yg sedia ada selalu buat aku terlena .. huhu .. lagu2 yg sering mendodoikan aku opkoz la lagu romantik, jiwang .. dgar je bape2 lagu aku terus tertidur dengan begitu lena. sampaikan ibu dok kejut2 pon aku x bgun .. 




# KESIMPULAN :: macam ni la aktiviti aku seharian . memang bosan ! 
kalau ada bos2 dikawasan YONG PENG sahaja yg nak cari pekerja tu panggil la saya yer .. peace !! o.Ov

No comments: